Jak zvýšit hladinu testosteronu.

Věděli jste, že dnešní moderní muži mají až o čtvrtinu méně testosteronu než jejich vrstevníci v 80. letech minulého století? Problém se týká nečekaně i mladší generace. Ta by měla být v plné síle, ale…

Máme pro vás 6 tipů jak překonat krizi středního věku.

V mládí máme testoteronu nejvíc, s přibývajícím věkem zhruba od 30ti let klesá tempem o 1 % až 2 % ročně. Testosteron se zásadně podílí na zvýšení schopnosti budovat svalovou hmotu, efektivnější spalování tuku, pozitivní vliv na sexuální výkonnost, chuť na sex a silnou erekci, zlepšení nálady, motivace a celkové spokojenosti, pevnější kosti a zdravější srdce. Testosteron je prostě povinnou  výbavou v arzenálu moderního lovce.

1. spánek

Spěte minimálně 7 hodin denně. Při zvýšené pracovní nebo sportovní zátěži samozřejmě víc. Práce v noci, nepravidelný spánek, časté změny režimu, to je to co snižuje hladinu testosteronu.

2. stres

Zabiják testosteronu.  Stres má celkově negativní vliv na lidský organismus. Někteří považují stres za spouštěč rakoviny. Nerozčilujte se, nestresujte se. Zkuste meditaci, jógu. Žijte každý den, jakoby byl poslední. Myslete pozitivně.

3. sex

Čím víc sexu, tím líp. Uvolnění a příjmné emoce spojené se sexem výrazně zvyšují hladinu testosteronu. Takové líbání nejenže odbourává stres a snižuje vysoký krevní tlak, ale také vám zajistí spálení až 100 kJ za minutu, když budete hodně vášniví. Samotný sex vám může spálit 1000 až 1500 kJ. Takže hurá do toho:-)

4. důležité minerály a vitamíny

Aby tělo mohlo testosteron vyrábět, potřebuje zejména zinek, hořčík, selen, vitamíny B6, C, D a H. Na obsah zinku sází i výrobce doplňků stravy na silnější erekci Ultrex One

„Zinek je zásadní pro celou řadu funkcí, od trávení až po správné vidění, má vliv na posílení imunity a velkou úlohu hraje také v léčbě neplodnosti a v udržování dobrého stavu prostaty. Zinek má důležitý význam pro stav naší kůže, vlasů a nehtů. Podporuje hojení ekzémů, akné, ran a popálenin. Zastavuje nadměrné vypadávání vlasů a stará se o jejich výživu“.

5. sport

Spíše než vytrvalostní sporty je vhodné zařadit spíš cviky silové a zaměřené na výbušnost. Sprinty, sprinty do kopce, dřepy, kruhové tréninky a překážkové dráhy všeho druhu jsou tou správnou volbou. Ale každý sport je lepší než tak oblíbený gaučing.

6. alfa a omega

Na úbytek testosteronu je třeba nahlížet jako na komplexní problém. Základem je zdravý životní styl, dost spánku a málo stresu, spokojenost v práci i doma, pozitivní myšlení, dostatek sexu, málo alkoholu, tabáku či nikotinu. Žijte zdravěji a vaše tělo vám to vrátí.

ULTREX ONE | Na erekci

 

Summary
Review Date
Reviewed Item
Jak zvýšit testosteron? To dává smysl...
Author Rating
51star1star1star1star1star

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *